Zastap wyróżnione zapozyczenia wyrazami rodzimymi.

oglądałem wczoraj FAJNY film, NAJFAJNIEJSZA była jego akcja, po prostu SUPER. Aktorzy grali może nie NAJFAJNIEJ , ale efekty specjalne były EKSTRA. FAJNIE było pokazane, jak EKSTRA samochody pokonywały SUPERTRUDNE trasy. Zresztą nie bede ci opowiadał, bo musisz zobaczyc sam, jaki to FAJNY film! W tym nowym SUPERKINIE grają go do powiedziałku.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T17:33:03+01:00
Oglądałem wczoraj ŚWIETNY film,miał FAJNĄ akcje,był po prostu ODLOTOWY
Aktorzy grali moze nie NAJLEPIEJ,ale efekty specjalne były BOMBOWE.Było pokazane jak MAŁE samochody pokonywały TRUDNE trasy.Zresztą nie będę ci opowiadał,bo musisz zobaczyc sam jaki to BAJERANCKI film!W tym nowym SUPER kinie grają go od poniedziałku.


Może byc?miałam podobne zadanie w szole
6 3 6
2009-10-31T17:34:02+01:00
Oglądałem wczoraj świetny film.Najciekawsza byla jego akcja,po prostu super. Aktorzy grali moze nie najlepiej,ale efekty specjalne byly poprostu niesamowite. Dobrze bylo pokazane jak piekne samochody pokonywaly nieziemsko trudne trasy.Zreszta nie bede ci opowiadal ,bo musisz sam zobaczyc ,jaki to ekstra film.W tym nowym fajnym kinie .
2 4 2
2009-10-31T17:40:40+01:00
Oglądalem wczoraj fantastyczny film, najznakomitsza byla jego akcja, po prostu wspaniala. aktorzy grali moze nie najlepiej, ale efekty specjalne byly super. szalowo bylo pokazane, jak niezle samochody pokonywaly bombowotrudne trasy. zreszta nie bede ci opowiadal, bo musisz sam zobaczyc, jaki to cudowny film! w tym nowym odlotowym kinie graja go od poniedzialku
2 3 2