Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:01:14+02:00
Drogi Danielu!
Co u ciebie słychać? Chciałbym ci opowiedzieć o obchodach Dnia święta czekolady, które odbyło się w moim mieście.
Poszedłem tam z mamą i tatą. Najpierw posłuchaliśmy pewnej pani, która ciekawie opowiadała o historii czekolady. Potem na scenę wyszedł pan i pokazywał ciekawe sposoby na jej przyrządzenie. Gdy opowiadania się skończyły, poszliśmy rozejrzeć się po festynie. Było tam wiele stoisk z wyrobami czekoladowymi i zabawkami. Zdecydowaliśmy się na zakup malinowej czekolady oraz figurki z niej zrobionej.
Obchody dnia święta czekolady są naprawdę bardzo ciekawe. Może za rok przyjedziesz do mnie i razem tam pójdziemy?
Pozdrawiam, ............
1 3 1
2010-03-29T17:12:10+02:00
Drogi Danielku! (w tym miejscu data)

Jestem w ,,świeci czekolady" które znajduje się w Warszawie.
Ja uwielbiam słodycze a tu jest jej pełno.Musisz tu przyjechać i się najeść tymi łakociami.Ty też lubisz czekoladę prawda.Musisz tu być jak najszybciej!