Odpowiedzi

2010-03-29T16:59:32+02:00
Dotyczy propozycji wspólnej koordynacji produkcji węgla i stali w RFN i Francji. ;]
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:00:11+02:00
Plan Schumana na jego postawie miala powstac organizacja miendzynarodowa,otwrata dla innych panstwe europy.plan mial za zadanie ekonomicznie powiazac Francje i Niemcy tak,aby wojna stała się niemożliwa z przyczyn ekonomicznych oraz podwyższyć stopę życiową społeczeństw.plan przyczynil sie do stworzenia Europejskiej Wspólnoty Węgla i Stali.
4 4 4