Odpowiedzi

2009-10-31T17:36:03+01:00
A)
2√3*5√3 = 30cm²

b)
3√2*½2√2 = 6cm²

c) (2√5+3√5)*√15/2 = 5√5*√15/2 = 10√3/2 = 5√3
  • Użytkownik Zadane
2009-10-31T17:41:42+01:00
A) a*b=2√6 * 5√3=10√18=10*3√2=30√2
b)a*h= (2√2+√2) *2√6/3=2√12=4√3
c)0,5**(a+b)*h=0,5* (2√5 + 3√5)*√15=0,5*5*15=37,5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T17:42:38+01:00
A)
P = ab
P = 2√6 *5√3
P = 10√18
P = 30√2

b)
P = ah : 2
P =((2√2+√2)(2√6/3)) : 2
P =(3√2*(2√6/3)):2
P = (2√12) :2
P = √12
P = 2√3

c)
P = ab:2*h
P = (2√5*(2√5+√5)):2*√15
P = 6√5:2*√15
P = 3√75
P = 15√3