Odpowiedzi

2010-03-29T17:05:31+02:00
Herakles podoba mi się ponieważ jest silny i mądry. Jest on mitycznym bohaterem który zdziałał dużo niemożliwych rzeczy. Dlatego go lubię.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:16:26+02:00
Postać Heraklesa podoba mi się pod wieloma względami. Pierwszym z nich jest jego nadludzka siła którą wykorzystywał nie tylko w wojnie Trojańskiej ale i na co dzień.Po drugie wywodził się z celnego strzelania z łuku w bardzo oddalone cele. Moim zdaniem jest to bardzo interesująca postać.
1 5 1