Odpowiedzi

2010-03-29T17:05:13+02:00
Przyszedl czas,aby rozstac sie juz z Panem,
wszystkim nam jest ogromnie przykro,
bo wspolpraca z Panem byla czysta przyjemnoscia,
usmiech i tysiace pomyslow ktore Pan nam ofiarowal,
zapamietamy na dlugo. Pragniemy wyrazic gorace podziekowanie dla tego co Pan dla nas zrobil, domyslamy sie,ze nie zawsze praca z nami byla taka latwa, ale mamy nadzieje,ze Pan mimo wszystko bedzie nas mile wspominal.
licze na najl;*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:07:16+02:00
Drodzy koledzy, drogie koleżanki, Szanowni nauczyciele.
Zebraliśmy się tu po to, aby podziękować za pracę naszej kochanej Pani od języka polskiego.
Chcieliśmy podziękować Pani za wyrozumiałość i trud jaki Pani włożyła w naszą naukę,i przeprosić za nasze czasami nie zbyt stosowne zachowanie. Mamy nadzieję że będzie nas Pani miło wspominać i pracę w tej szkole. My o Pani nigdy nie zapomnimy, zawsze będziemy pamiętać o tym jak wiele nas Pani nauczyła. Jeszcze raz dziękujemy.