Odpowiedzi

2010-03-29T17:12:54+02:00
1.3H2 + 2Al -> 2AlH3
2.H2 + Cl2 -> 2HCL
3.2AL + 3CL2 -> 2AlCl3
4.2Al + 6HCL -> 2AlCl3 + 3H2
5.3O2 + 4Al -> 2Al203
6.02 + 2H2 -> 2H20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:15:43+02:00
A- H2 (wodór)
B- Al (glin)
C-Cl (chlor)
D-O2(tlen)

1) 3H2+2 AL ---> 2ALH3
2) H2+2Cl---> 2HCl
3) Al + 3Cl ---> AlCl3
4) 2Al + 6HCl --- > 2AlCl3 + 3H2
5) 3O2 + 4Al---> 2Al2O3
6) O2+2H2---> 2H2O
1 5 1