Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T17:10:04+02:00
Przepis na sałatkę owocową.
Potrzebne:
-kiwi x1
-banany x2
-jabłka x3
-gruszki x2
-winogrona x15
Wszystkie warzywa umyć oraz obrać ze skórki.
Następnie pokroić drobno w kostkę jabłka, gruszki oraz banany.
Posiekać w plastry kiwi.
Wszystkie składniki dodać do miski.
I gotowe!
Smacznego!
2010-03-29T17:14:31+02:00
Szarlotka ZŁOTA ROSA
Ciasto:
Masło utrzeć z cukrem pudrem i cukrem waniliowym. Dodawać stopniowo po jednym żółtku, cały czas ucierając.

Następnie dodać mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i kwaśną śmietanę (ja robię to na zmianę: raz trochę mąki, raz śmietany...).

Ciasto wyłożyć na posmarowaną tłuszczem i wysypaną bułką tartą blaszkę i upiec w temp. 180 st. na złoty kolor (ok. 35 - 40min.)

Masa jabłeczna:
Pokrojone w kostkę (lub starte na dużej tarce) jabłka przesmażyć z masłem i cukrem do momentu, aż powstanmie w miarę jednolita masa.

Gorącą masę wykładamy na gorące ciasto (bezpośrednio wyjęte z piekarnika) i pieczemy jeszcze przez 10 min.

Piana:
Białka ubić na sztywno, pod koniec ubijania dodając cukier.
Pianę wylać na gorące ciasto z masą jabłeczną i upiec na złoty kolor.

Po wystudzeniu, na wierzchu szarlotki powinny pojawiać się złote kropelki, czyli właśnie "złota rosa" - stąd nazwa szarlotki.
1 5 1