Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:13:01+02:00
P-liczba pań na początku
x-początkowa liczba pasażerów

p=0,25x
p-1=0,2(x-1+2)

0,25x-1=0,2x+0,2
0,05x=1,2
x=24
obecnie jest x+1 pasażerów, a więc 25 osób.
25 2 25
2010-03-29T17:25:25+02:00
25% - panie
75% - Panowie

25%-5%=20
1osoba - 5%
20%:5=4
80%:5=16
Panie-4
Panowie-16
Razem - 20 osób
30 1 30
2010-03-29T17:43:29+02:00

25
Na początku było ich 24. 6 kobiet i 18 panów
Odeszła pani i doszli dwaj mężczyźni. Było wtedy 5 kobie i 20 panów.
6 2 6