Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:10:35+02:00
Jest to sympatyczny zwyczaj pod warunkiem ze oblewamy sie symbolicznie, a nie biegamy za kims z wiadrem lodowatej wody i nie wrzucamy nikogo do strumienia bo wtedy piekna tradycja moze zmienic sie w tragedie
1 5 1
2010-03-29T17:11:09+02:00
Jest to napeno fajna zabawa dla dzieci i nie tylko też uczestnicza w tej zabawie dorosli ale bardzo czeba uwazac koło uliy gdy ktos ucieka jest to bardzo niebiespieczne.
9 4 9