Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-31T18:14:56+01:00
Styl wiersza to charakter opisowy np. moze byc podniosły lub patetyczny. Jest retorycznys tylistycznego obrazowania: personifikacje, porównania, przenośnie. Styl wiersza jest cały czas bardzo bezpośredni podmiot liryczny.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T18:21:47+01:00
Styl wiersza to charakter opisowy podniosły lub patetyczny. Styl wiersza jest cały czas bardzo bezpośredni.
6 3 6
2009-10-31T18:27:35+01:00
Wiersz - sposób organizacji tekstu, polegający na powtarzaniu się w nim odcinków o takich samych właściwościach strukturalnych.



rodzaje :
systemowy
nie systemowy
stroficzny
stychiczny
biały
sylabiczny
sylaboiczny
toniczny
wolny
nieregularny
graficzny
gobelinowy
11 3 11