Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:31:57+02:00
Ta postać była ubrana w ciemną bluzę i niebieskie spodnie.Miał także buty w kolorze ciemno zielonym ,a na głowie założony kaptur z pod którego było widać blond włosy.Jego oczy były koloru niebieskiego ,a z kieszeni wystawały 2 portfele pewnie też ukradzione.W jednej ręce trzymał jakąś dużą torbę ,a w drugiej torebkę staruszki,biegnąc zgubił jeszcze złoty naszyjnik który znalazłam na chodniku.Na szyji miał miał powieszony srebrny łańcuszek a na wisiorku było wygrawerowane chyba jego imię:Kacper.

licze na max to nie z internetu moja robota .:
2010-03-29T17:41:23+02:00
Sprawca szedł za tą kobietą od dwóch ulic, ja akurat szedłem za nimi. Gdy sięgnęła po coś do torebki, on nagle podbiegł, wyszarpnął ją i zaczął biec w stronę dworca. Wyglądał na jakieś 22-25 lat, był szczupły ale wysportowany. Miał długą, pociągłą twarz lekkim,2-dniowym zarostem. Włosy koloru ciemny blond, długie za szyję. Oczy zielone i szerokie, szeroki nos. Pamiętam, że miał na sobie jasne błękitne spodnie jeansowe z wieloma kieszeniami i szeroki, skórzany pasek ze srebrną sprzączką z wizerunkiem orła. Był ubrany w niebieską koszulkę z długimi rękawami, na lewej ręce miał zegarek analogowy a na prawej białą bransoletkę z kauczuku. Chodził w białych butach typu adidas, miał na nich jakiś napis, ale pamiętam jaki.