Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-31T18:10:25+01:00
Podróże Małego Księcia symbolizują zmiane. Osoby, które spotykał Mały Książę moga być przedstawione w świecie dorosłych. Cechowała ich samotnośc. Świat według Małego Księcia w świecie dorosłych bardzo często spotykać wyobcowane postaci, które nie rozumieja innych i sami sa nierozumiani. Osoby odwiedzone przez MAłego Księcia mogłyby zmienić swoje życie przez opuszczenie planety. Pokazuje to, ze ludzie mimo tego że nie podoba im sie to jak wygląda ich życie nie chcą ich zmieniać.
Ukąszenie żmii symbolizuje śmierć ból i przemijanie.

TO musi byc dobrze, bo mieliśmy takie same zadanie domowe rok temu ;) Mam nadzieje że pomogłam i moja odpowiedz będzie najlepsza, pozdrawiam ;)
14 4 14
2009-10-31T18:26:58+01:00
Podróże Małego Księcia symbolizują zmianę. Cechowała ich samotność. Ukąszenie żmii symbolizuje ból.
4 3 4