Odpowiedzi

2010-03-29T17:24:34+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Cię Wojtku na wystawę fotografii pt.''samarytanin 20 i 21 wieku'', która odbędzie się w Gminnym Ośrodku Kultury dnia 20.20.2020 o godz. 20.00.
Imię i Nazwisko
7 2 7
2010-03-29T17:25:19+02:00
ZAPROSZENIE!
Serdecznie zapraszam Sz.P. Julię Kowalską na wystawę fotografii pt."samarytanin 20 i 21 wieku" , która odbędzie się 15 kwietnia o godz. 16.00 w .............................................. .
dyrektor wystawy
....................
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:39:50+02:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam wszystkich kochających fotografię i sztukę w ogóle na niecodzienną wystawę. Nosi ona tytuł ,,Samarytanin XX i XXI wieku". Obejrzymy owoce pracy Kasi Majcher i Adama Pawłowskiego - studentów ASP w Krakowie.
Rozpocznie się ona 21.04 i trwać będzie dwa tygodnie. Fotografie można będzie oglądać od godziny 10 do godziny 22. Prace będą wywieszone na korytarzu głównym Teatru Muzycznego w Grudziądzu. To będzie coś naprawdę niesamowitego!
Zapraszają organizatorzy.
5 2 5