Odpowiedzi

2010-03-29T17:25:33+02:00
Ja doswiadczylem bozej milosci w ten sposob; mam wspaniałych rodzicow , jestem zdrowy , moge sie uczyc, mam kolegowi kolezanki, a nalwazniejsze jest to ze zyje
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:36:07+02:00
Wierzę, w Boga i wiem, że zawsze mi towarzyszy. W trudnych chwilach zwracam się i prośbą do Niego. Nauczyłam się z nim rozmawiać, modląc się. W ten sposób Bóg ukazuje nam miłość. Chodząc do kościoła idziemy na spotkanie z Jezusem. Poznajemy Go za pomocą Pisma Świętego. Pan Bóg kocha każdego. Dlatego dał nam dekalog - 10 przykazań bożych, abyśmy mogli postępować według nich i móc cieszyć się wiecznym życiem w Niebie.
7 4 7