Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T18:11:28+01:00
2009-10-31T18:18:24+01:00
Polska:
1) Strefa oświetlenia - umiarkowana

2) Strefa klimatyczno-glebowo-roślinna - Polska leży w strefie klimatu przejściowego, pomiędzy klimatem umiarkowanym oceanicznym na zachodzie a klimatem umiarkowanym kontynentalnym na wschodzie. Roślinność : głównie lasy mieszane i liściaste. Gleby: brunatne i bielicowe - ok. 82% / czarnoziemy - ok.1% / oprocz tego wystepuja rownież: gleby bagienne, czarne ziemie, mady i rędziny lecz w małych ilościach

3) Strefa kulturowa - typ: alpejski /wschodnioeuropejski
język : języki słowiańskie, religia : katolicyzm
3 3 3
2009-10-31T18:20:54+01:00
W jakiej strefie leży polska
1oświetlenia - strefa umiarkowana
2klimatyczno-glebowo-roślinnej - strefa lasów liściastych i mieszanych zrzucających liście na zimę
3kulturowej - europejski krąg kulturowy
2 4 2