Odpowiedzi

2010-03-29T17:23:59+02:00
L.poj
M.hrabia
D. hrabiego
C.hrabiemu
B. hrabiego
N. hrabią
Msc hrabim
W. hrabio
L.mn

M.hrabiowie
D.hrabiów
C.hrabiom
B.hrabich
N.hrabiami
Msc hrabiach
W. Hrabowie
Pozdrawiam:))
Najlepsza Odpowiedź!
  • Atii
  • Rozwiązujący
2010-03-29T17:27:37+02:00
L.poj
M.hrabia
D. hrabi ego a:e
C.hrabi emu a:e
B. hrabi ego a:e
N. hrabi ą a:ą
Ms. hrabi m a:m
W. hrabi o a:o

l.mnn
M.hrabiowie
D.hrabi ów o:ó
C.hrabi om
B.hrabi ch o:ch
N.hrabi ami o:a
Ms. hrabi ach
W. Hrab owie

P.S to co jest oddzielone o końcówki :)
1 5 1