Odpowiedzi

2010-03-29T17:20:49+02:00
Samarytaninem można nazwac osobę samotną bez dachu nad głową, szukającą przyjaciół.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:20:57+02:00
Samarytaninem można nazwać osobę, która bezinteresownie wyciąga dłoń do osób potrzebujących. To osoba, która czyjeś dobro przedkłada nad swoje.

mam nadzieję, że pomogłam, liczę na naj ;*
4 2 4
2010-03-29T17:21:36+02:00
Osobę, która pomaga ludzią, nie przechodzi obojętnie wobec potrzebujących itp.
:))
2 3 2