Akwarium w kształcie prostopadłościanu o podstawie 60 cm na 30 cm i wysokości 40 cm kosztuje w sklepie 305 złotych. Takie samo akwarium może być wykonane na zamówienie w zakładzie szklarskim-wtedy płacie się 3,15 zł za każdy dm kwadratowy powierzchni akwarium. Czy bardziej opłaca się kupić akwarium w sklepie, czy też zlecić jego wykonanie?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:25:31+02:00
60cm * 30cm * 40 cm = 720cm
720cm = 72dm3
72dm3 * 3,15zł = 226,80 zł

305zł > 226,80zł

Odp.: Bardziej opłaca się zamówić w zakładzie szklarskim.
1 5 1
2010-03-29T17:28:44+02:00
60*30*40=72000cm²

72000cm²=72 dm²

72*3,15=226,8

Odp.:Bardziej opłaca się zlecić wykonanie akwarium.
1 4 1