Uzupełnij metrum podanych taktów:
a)
ćwierćnuta, dwie ósemki, | półnuta | ósemka, ćwierćnuta
b)
półnuta | półnuta, ćwierćnuta, ćwierćnuta | dwie ósemki, półnuta z kropką
c)
ćwierćnuta, ósemka | ósemka, ośemka, ósemka | ćwierćnuta z kropką

pliss pomóżcie ;)

3

Odpowiedzi

2009-10-31T18:16:46+01:00
A) ćwierćnuta, dwie ósemki, | półnuta | ósemka ,ósemka, ćwierćnuta
b) półnuta półnuta| półnuta, ćwierćnuta, ćwierćnuta | dwie ósemki, półnuta z kropką
c) ćwierćnuta, ósemka | ósemka, ośemka, ósemka | ćwierćnuta z kropką
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T19:36:02+01:00
Ty to źle przepisałaś bo w a)-1 takt liczy się na 3/4 2 takt na 2/4 a trzeci takt liczy się na 3/8
b)-1 takt liczy się na 2/4 2 takt liczy się na 4/4 a trzeci takt liczy się na 6/8
c) 1 takt liczy się na 3/8 2 takt liczy się na 3/8 a trzeci liczy się na 3/4
1 5 1
2009-10-31T20:12:47+01:00
1. ćwierćnuta, dwie ósemki / półnuta / ósemka, ćwierćnuta, ósemka
2. dwie półnuty / półnuta, dwie ćwierćnuty / dwie ósemki, półnuta z kropką pauza ósemkowa
3. ćwierćnuta, ósemka i pauza ósemkowa/ dwie ósemki, ósemka i pauza ósemkowa / ćwierćnuta z kropką i pauza ósemkowa

Nie jestem pewna czy ci o to chodziło, ale myślę jednak że dobrze zrobiłam :)
1 1 1