Odpowiedzi

2010-03-29T17:29:34+02:00
Rośliny te ładnie pachną , mają ładny kształt i są kolorowe dzięki temu zwabiają do siebie owady które je zapylają. Czasem nawet rośliny wyglądem upadabniają się do owadów i taki owad myśląc ze kopuluje z zamicą zapyla rośline:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:39:20+02:00
Kwiaty wabią kolorem i zapachem zwierzęta,nektar jest pożywieniem wielu zwierząt,przenoszą pyłek i zapylają,rośliny wytwarzają haczykowate wyrostki,puch,owoce z nasionami,jaskrawe które wabią
1 4 1