Odpowiedzi

2010-03-29T17:35:05+02:00
Wywiad z tatą
np.
-Cześć tato czym sie zajmujesz w pracy ?
-np. ( wymysl coś nie wiem np . jestem lekarzem i lecze ludzi xD)
-Czym sie interesujesz ?
-np. Lubie leczyc ludzi
- Jakie jest twoje hobby ?
-Bradzo lubie swoja prace .
Wywiad z mamą
np.
-Jak lubisz spedzac czas ?
-Lubie robic rozne rzeczy (np. sprzatac, chodzic na zakupy itp.) xD
-Lubisz dzieci ?
-oczywiscie.

I tak dalej :P

Mam nadzieje ze troche pomoglam :))
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:37:42+02:00
A:Hej Tato !
B:Hej pozioma ^^.
A:Mogę Ci zadać kilka pytań ? Musze zrobić wywiad na lekcję polaka ...
B:Jasne ! Pytaj !
A:Jak tam dzisiaj w pracy ?
B:EEE tam... Te sterty papierów... Już mam dosyć !
A:No tak... Wiem, że tego nie lubisz ... No a powiedz, czym interesujesz się prócz pracy ?
B:Hmmm... Kiedyś, w młodości, bardzo lubiłem tańczyć taniec towarzyski. Naprawdę !
A:To dlaczego teraz już nie tańczysz ?!
B:Daj spokój ! Już i tak za późno ...
A:Ja tam na twoim miejscu bym poszła na kurs dla początkujących. :D
B:Nie, nie. To nie dla mnie. Poza tymi papierami lubię moją pracę i tam też jest wiele ciekawych rzeczy :).
A:Na przykład ?
B:Codziennie nowe śledztwa i przeróżne, tajemnicze zagadki. Lubię pracę detektywa ! :)
A:Właściwie to masz rację tato :).

Pozdrowionka ! ;]
6 3 6