Odpowiedzi

2010-03-29T17:36:34+02:00
Uważam, że Adaś Cisowski wykazywał się sprytem, odwagą, jak również koleżeństwem, śmiałością i inteligencją. Był chłopcem ambitnym z zainteresowaniami i pasjami. Stanowczo chciałbym mieć takiego kolegę jak on.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:38:34+02:00
Adaś Cisowski - główny bohater książki Kornela Małaszyńskiego ,pt. "Szatan z siódmej klasy" , napiszę Ci od myślinków cechy charakteru i wygląd ..

Wygląd :
* krótko obcięte , ciemne włosy ,
* ładne brązowe oczy ,
* okrągła , trochę pyzata twarz ,
* wysoki ,
* jego sylwetka była niefortunna .

Charakter :
* bystry ,
* odważny ,
* koleżeński ,
* sprytny .

; )

Adam Cisowski był wysokim blondynem