Charakterystyka Balladyny.

Wstęp:
-przedstawienie postaci
Rozwinięcie:
-cechy charakteru
-intelekt
-osobowość
-zainteresowania
-stosunek do otoczenia
Zakończenie:
-mój sąd o postaci

Krótko i na temat według wyżej wymienionych punktów ;)

Proszę nie kopiować dosłownie z internetu -> ZGŁASZAM!!

Pozdrawiam. ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:44:35+02:00
Opisuję główną bohaterkę opowieści pt " Balladyna". Balladyna była to główna bohaterka powieści, siostra Aliny i córka wdowy.

Balladyna miała czarne i długie włosy, jej cera była alabastrowa i jasna. Miała niebieskie oczy.

Dziewczyna była bardzo złą dziewczyną, która kierowała się tylko podłością. Była chciwą dziewczyną ponieważ zabiła swoją siostrę Alinę tylko dlatego gdyż chciała zostać żoną Kirkora. Była ona również nieuczciwa gdyż zdradzała Kirkora. Balladyna była pyszna, chamska, nieuczciwa podła i samolubna , ponieważ z premedytacją zabiła swoją matkę.Jej stosunek do otoczenia był obojętny.

Myślę że Balladyna nie jest wzorem dla naśladowanie, w przeciwieństwie do swojej siostry, gdyż Balladyna miała jak najgorsze cechy charakteru .

45 1 45
2010-03-29T17:51:59+02:00
Balladyna jest córką wdowy, ma młodszą siostrę Alinę.
Była ona zapatrzona w siebie, nie zawsze mówiła prawdę lubiała rozkazywać.
Cały czas prawie spędzała przy lustrze gdzy jej siostra i matka ciężko pracowały.
Matka bardziej kochała Balladynę niż Alinę ponieważ chciała żeby to starsza córka jako pierwsza wyszła za mąż.
Moim zadaniem Balladyna jest złą osobą, nie spaliła by własnej matki.
W jej postępowaniu nie było widać o miłości do matki.
34 3 34