Uzupełnij rytm nutami :
a)metrum: trzy czwarte
półnuta _ | dwie ósemki _ _ |ćwierćnuta _ _ _ _ | półnuta _ _ |
b)metrum: trzy ósme
ćwierćnuta _ | ósemka _ _ | ćwierćnuta _ _ | _ _ _ ósemka ósemka
c)metrum: cztery czwarte
półnuta _ _ | półnuta _ | _ _ _ ćwierćnuta ćwierćnuta | ósemka _ _ pólnuta

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T18:34:20+01:00
A)półnuta ćwierćnuta| dwie ósemki dwie ćwierćnuty|ćwierćnuta cztery ósemki| półnuta dwie ósemki|
b)ćwierćnuta ósemka| ósemka dwie ósemki| ćwierćnuta dwie szestnastki| triola szestnastkowa ósemka ósemka
c)półnuta dwie ćwierćnuty| półnuta półnuta| ćwierćnuta dwie ósemkićwierćnuta ćwierćnuta | ósemka ósemka ćwierćnuta pólnuta


prosze :*:)
2 3 2
2009-10-31T19:26:38+01:00
A)... ćwierćnuta |...półnuta|...ćwierćnuta,ćwierćnuta|...pauza ćwierćnutowa|
b)... ósemka| ... dwie ósemki| ... dwie szestnastki| triola szestnastkowa...
c)...półnuta|...ćwierćnuta,pauza ćwierćnutowa|2 ósemki,2 ósemki...|...ósemka,pauza ćwierćnutowa...
...-znaczą te nuty co już były
3 2 3
2009-10-31T19:36:03+01:00
A) ćwierć nuta| ćwierć nuta, ćwierć nuta| 4x ósemka| 2x półnuta
b) ósemka| 2x ósemka| 2x szesnastka| 2x trzydziestko dwójka, szestnastka
c) 2x ćwierć nuta| połnuta | ćwierć nuta, 2x ósemka| ósemka, ćwierćnuta
1 1 1