Odpowiedzi

2010-03-29T17:33:03+02:00
Do przyszlosci kiedy ludzie uzyskaja niesmiertelnosc, bo mógłbym zyc wiecznie:)
1 1 1
2010-03-29T17:35:34+02:00
Gdybym miała wehikuł czasu, przeniosłabym się w przeszłośc, aby naprawić błędy popełnione w tamtym czasię.Staralabym sie naprawić wszystkie złe rzeczy których się dopuściłam, a potem wróciłabym do swojego czasu i zapomniala o wszystkich błędach, których dopuściłam się w przeszłosci.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:38:06+02:00
Gdybym miała możłiwość przeniesienia się w czasie, przeniosłabym się w przyszłość, do 2110 roku. Zrobiłabym to, by przekonać się jak bedzie wygladała nasza planeta za 100 lat. W ten sposób wiedziałabym czym mam się kierować w życiu, co muszę poprawić, a na co zwrócić szczególną uwage. Mogłabym rowniez zapobiec dalszym zniszczeniom ( zanieczyszczeniom) kuli ziemskiej.
1 5 1