Uzupełnij metrum podanych taktów:
a)jakie to metrum ?
ćwierćnuta, dwie ósemki, | półnuta | ósemka, ćwierćnuta
b)jakie to metrum ?
półnuta | półnuta, ćwierćnuta, ćwierćnuta | dwie ósemki, półnuta z kropką
c)jakie to metrum ?
ćwierćnuta, ósemka | ósemka, ośemka, ósemka | ćwierćnuta z kropką

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-31T18:38:07+01:00
Chyba coś pomyliłeś przy przepisywaniu, bo w a) pierwszy i drugi takt ma inne metrum niż trzeci. A w b) pierwszy jest inny niż 2 i 3. Natomiast w c) wszystko OK.

a)Ponieważ 1 i 2 takt się zgadzają to pewnie powinno być metrum 2/4. A przy przepisywaniu trzeciego musiałeś się pomylić, bo tu metrum wychodzi 3/8.
b)Ponieważ 2 i 3 takt się zgadzają to pewnie powinno być metrum 4/4. A przy przepisywaniu pierwszego musiałeś się pomylić, bo tu metrum wychodzi 2/4.
c)Tu wszystko gra. Metrum to: 3/8.
____________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
2009-10-31T19:18:28+01:00
A) 2/4
b)tu się chyba pomyliłeś bo 1 takt liczy się na 2/4 a takt 2 i 3 liczą się na 4/4
c)3/8
2009-10-31T19:28:32+01:00
Swie czwarte
dwie czwarte
sześć ósmych

dwie czwarte
cztery czwarte
cztery czwarte

sześć ósmych
sześć ósmych
sześć ósmych