Odpowiedzi

2010-03-29T17:34:18+02:00
Herb miasta Kutno przedstawia w polu błękitnym dwa lwy wspięte, złote, zwrócone ku sobie, między nimi ostrzew zielona.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:35:21+02:00
Herb miasta Kutno przedstawia w polu błękitnym dwa lwy wspięte, złote, zwrócone ku sobie, między nimi ostrzew zielona.

Wcześniej, od czasów średniowiecznych, herbem Kutna była postac świętego Wawrzyńca, obecna również na miejskich pieczęciach. Herb ten nawiązywał do patrona miasta - jednocześnie patrona pierwszej kutnowskiej parafii.



licze na naj. bo wiesz pierwsza xd pozdro
2010-03-29T17:36:09+02:00
Herb Kutna przedstawia na błękitnym tle dwa wspinające się lwy, zwrócone do siebie między nimi jest zielony ostrzew