Czy ktoś może prztłumaczyć na j.angielski? (lub napisać swój pomyśł)

Polska należy do Uni Europejskiej.W Polsce jest wiele ciekawych maist takich jak: Kraków, Wrszawa, Wrocław, cZĘSTOCHOWA.Stolicą Polski jest Warszawa.Mamy świetnych sportowców np: Justyna Kowalczyk, Adam Małysz, Robert Kubica, ale najlepszymi sportowcami są szczypiorniśći.Trenerem szczypiornistów jest Bogdan Wenta.Najlepszymi zawodnikami są Karol Bieleci i Sławomir Szmal.

Bardzo prosze o pomoc lub o własne propozycje:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:37:19+02:00
Poland belongs to the European Union. In Poland there are many interesting cities such as Krakow, Wrszawa, Wroclaw, Czestochowa. Polish capital is Warsaw. We have great athletes such as: Justyna Kowalczyk, Adam Malysz, Robert Kubica, but athletes are the best handball. A handball coach Bogdan Wenta. The best players are Charles and Slawomir Szmal Bieleci.

Chyba o to chodzi. :)
2010-03-29T17:44:40+02:00
Poland belongs to the UE. In Poland are many interesting city such as Krakow, Warszawa, Wroclaw and Czestochowa. The capital of Poland is Warszawa. We have got great athletes such as: Justyna Kowalczyk, Adam Malysz, Robert Kubica, but the best athletes are handball. Handball coach is Bogdan Wenta. The best players are Charles and Slawomir Szmal Bielecki.

mam nadzieje ze dobrze jest ;)