Odpowiedzi

2010-03-29T17:43:36+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:49:37+02:00
Moim zdaniem najleprzym przedstawicielem Polski na świece jest profesor Władysłw Bartoszewski, jest byłym politykiem( był ministrem spraw zagranicznych), dziennikarz, pisarz, były wiezień Auschwitz, żołnierz AK itp. jest postacia wybitna, która dla wielu młodych ludzi moze być autorytetem. Dlaczego jest najleprzym przedstawicielem Polski za granicą?, ponieważ od czasów wojny działał aktywnie na rzecz Polaków, w 2007 roku został powołany przez Donalda Tuska na pełnomocnika do spraw relacji miedzynarodowych, pełni takze funkcje przewodniczącego Rady Ochrony Pamieci i Meczństwa, jest także przewodniczacym Miedzynarodowej Rady Oświęcimskiej. przewodniczył, a następnie został honorowym przewodniczącym Rady Fundacji Centrum Twórczości Narodowej, przewodniczył, a następnie został honorowym przewodniczącym Rady Fundacji Centrum Twórczości Narodowej. Jest aktywny na arenie miedzynarodowej, jest szanowany przez przedstawicieli innych państw za swoje doswiadczenia i walkę w czasie wojny.
1 5 1