Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T17:38:00+02:00
Krem dla nastolatków "Czysta Skóra"

Hasło przewodnie: "bo Czysta Skóra to mały pryszcz" !!

Firma: Your Care


Chcesz mieć czystą skórę bez zaskórników i pryszczy ??

Używaj nowego kremu do twarzy - "Czysta Skóra"

I teraz promocja !!

Tylko w naszych drogeriach produkt w promocyjnej cenie !

Tylko 9,99 !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:41:40+02:00
Ceruśka zdrowiuśka...!

Firma rÓżycZka ma zasZcZyt wprOwadzić na rynek krem nOwej generacji.
możec!e znaleść gO w dObrych drogeriach i aptekach pOd nazwą cudeńkO...
n!e czekaj! pozwól pOczuć s!ę Twojej skurze komfortowo...
Zapraszamy młodzież dbającą o sieb!e. <Bądź na czasie> :)