Odpowiedzi

2010-03-29T17:41:47+02:00
Wielkanocne jajko,
malowanie, kolorowe,
pewnie z niespodzianką!
Baranka postawić tuż obok,
babeczki upiec szybko
w gronie rodzinnym podzielić się święconką,
tak to na pewno Święta!
Gdzie w Wielką Noc,
Chrystus zbawił nas!
Więc dziękujmy mu,
niech odczuje wdzięczność naszą!
Niech skosztuje naszego serca!
Naszego, wypieczonego...
bo to specjalnie dla niego!
Cieszmy się, radujmy,
na chwałę Panu podarujmy!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:42:17+02:00

Wielkanocny Baranek i Jajeczko

Cukrowy baranek z jajeczkiem do spółki,
patrzyli z koszyka na piękne jaskółki.


Na pączki zielone, co buźkę do Słonka,
powystawiały czekając na bąka,
co je w przyszłości koszącym lotem,
zapyli brzecząc cicho pod płotem.


I na bociana co już przyleciał,
myśli już sobie pewnie o dzieciach,
co to narodzą się tego lata,
i za niedługo on będzie tata.


Rzekło jajeczko do baranka,
"Piękne to wszystko - Ach, sielanka".
Baranek na to rozmarzony,
Ach wiosna,wiosna trzeba mi żony.


I nagle przyszedł mały Krzysio,
któremu ciągle śmiało się pysio.
Zjadł łeb baranka,urwał mu nóżkę,
jajeczko przekłuł,zrobił wydmuszkę.


Morał z wierszyka - Chyba się zgodzisz!.
Na wiosnę w słonku jeden się rodzi.
Inny nieszczęśnik jednak odchodzi.