Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:53:52+02:00
Poniewaz do życia potrzebują one światła, gdy woda bedzie mniej przejrzysta wtedy dotrze do nich znacznie mniej swiatła.
2 3 2
2010-03-29T17:54:47+02:00
Poniewaz, korlalowce sa to organizmy, ktore potrzebuja swiatla do wytwarzania asymilantow potrzebnych do rozwoju. Zanieczyszczona woda, malo przejrzysta, powoduje, ze promienie swietlne nie docieraja do konca...
1 5 1
2010-03-29T18:52:35+02:00
Ma negatywny wpływ ponieważ słońce nie dociera i brak energii słonecznej do fotosyntezy
1 5 1