Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:45:31+02:00
Droga Julio.

Piszę do ciebie gdyż bardzo za tobą tęsknię. Ciągle o tobie myślę. Pragnę się z tobą spotkać. W sobotni wieczór może się spotkamy. Będę czekał pod wierzba w naszym umówionym miejscu. Mam nadzieje że się spotkamy. Czekam z utęsknieniem.

Twój kochany Romeo.
1 5 1
2010-03-29T17:47:46+02:00
Droga Julio!
Kwiecie mej rozkoszy!
Czyż nie jest nam pisane być razem?
Słodka jutrzenko!
Powiedz, powiedz mi no wrescie czyż ja zasłużył na ciebie?
Chciałbym być blisko twej roześmianej twarzyczki!
Chciałbym ustami moimi dotknąć twych ust bordowych niczym krew moja!
Gładzić twej skory miękkiej jak aksamit!
Julio Julio przyjdź do mnie ukochana,bo bez ciebie żyć nie mogę