Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-31T18:48:29+01:00
Zapłodnienie wewnętrzne, gonady, rozdzielnopłciowe, zapłodnienie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T18:52:08+01:00
Gonady - narządy rozrodcze w których produkowane są gamety,
zapłodnienie wewnętrzne - proces zapłodnienia jaja znajdującego się wewnątrz ciała (w układzie rozrodczym) samicy,
zapłodnienie - połączenie komórki jajowej z plemnikiem
rozdzielnopłciowość - zjawisko występowania w obrębie jednego gatunku osobników dwóch odmiennych płci: samca i samicy,
obojniactwo - osobnik posiadającego cielesne cechy dwojga płci,
zapłodnienie zewnętrzne -proces zapłodnienia jaja znajdującego się poza ciałem samicy, w środowisku (najczęściej w wodzie),
dymorfizm płciowy - różnice między dwoma płciami