Hallo! Wer schreibt mir? Ich (13, blond, schlank, romantisch) suche Kontakte in ganz Europa. Hobbys: Musik horen, tanzen, ins Kino gehen, E-Mails schreiben. Ich schreibe Deutsch und Italienisch. Schreib mit Foto an: Sabine Friedl, Waldweg 11, 8523 Frauental, Osterreich.

Proszę o przetłumaczenie tego tekstu! :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T19:01:31+01:00
Cześć! Kto napisze do mnie? Ja (13, na blond, szczupło, romantycznie) szukam kontaktów w całej Europie. Hobby:słuchanie muzyki , chodzenie do kina, pisanie e-maile,tańczenie. Piszę w języku niemieckim i włoskim. Pisz ze zdjęciem: Sabine Friedl, droga leśna 11, 8523 kobieca dolina, Osterreich.

cos w tym stylu;)
1 1 1
2009-10-31T19:02:56+01:00
Cześć. Co tam u ciebie? Ja (13 , blondynka, szczupła, romantyczka) .... . Hobby: słuchanie muzyki, taniec, codzenie do kina, pisanie e-maili. Piszę w niemieckim i włoskim. Odpisz mi wraz ze zdjęciem .
Sabine Friedl, Waldweg 11, 8523 Frauental, Osterreich.
1 1 1
2009-10-31T19:13:27+01:00
Cześć ! kto pisze (z ze mną) mi? ja (13, najjaśniejszy , wysmukły , romantyczny ) ja poszukuje kontaktu w całej europie lub pisze ze wszystkimi z Europy .Moje hobby muzyka horen , tańczyć chodzenie do kina bycie w ciągłym w ruchu pisać na mój E mail. ja umiem pisać po niemiecku i włosku. Pisz fotografia przy : Sabine spokojny , las 11, 8523 Dzień Kobiet Austria
1 1 1