Odpowiedzi

2010-03-29T17:45:41+02:00
Duchu święty który zawsze mi potrafisz pomóc prosze daj mi siłę i moc abym godnie przyją sakramet bierzmowania.DAJ MI I MOIm kolegą łąskę i siłe do wypełniania dalszych sakrmetów.
2 5 2
2010-03-29T17:45:56+02:00
Drogi duch święty proszę cię o bardzo dobre przygotowanie się do bierzmowania.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:46:22+02:00
Boze moj kochany,
pozwol mi dostapic sakramentu bierzmowania,
Bede swiecil imie twoje na calym swiecie

AMEN
1 5 1