Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:51:12+02:00
Pc=90cm2
Ppodstawy to 3*3=9
2Ppodstawy=18cm2

90cm2-18cm2=72cm2

Pboczne =72cm2

72/4=18 pole jednej ściany
18=3*h
h=6
długość krawędzi bocznej wynosi 6cm
2010-03-29T17:51:55+02:00
Pole podstawy = 3 cm * 3 cm = 9 cm2

9 cm2 * 2 = 18 cm2

90 cm2 - 18 cm2 = 72 cm2

72 cm2 : 4 = 18 cm2

Pole ściany bocznej = 18 cm2
18 cm2 = 3 cm * b | / 3
b = 6 cm

b - krawędź boczna