Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:05:32+02:00
Wymijanie-jest to przejeżdżanie obok uczestnika ruchu drogowego poruszającego się w przeciwnym kierunku.

Omijanie-jest to przejeżdżanie obok nieporuszającego się uczestnika ruchu drogowego lub przeszkody


nie wiem czy dobrze ale może :P
2010-03-29T18:09:45+02:00
Jezeli motorowezysta wyprzedza to
1. jesli ma kierunkowskazy to musi do 10m wczesniej skrecic wczesniej rozgladajac sie czy cos nie jedzie z naprzeciwka i dodac gazu aby wykonac ten manewr nastepnie sygnalizujac kierunkowskazem zjazd na poprzedni pas ruchu