Odpowiedzi

2010-03-29T17:59:31+02:00
Moim zdaniem spowiedz jest badzo poterzba poniewaz bez spowiedzi ludzie chodza smutni itd. bez spowiedzi swiat byl by szary nikt by z nikim sie nie spotykal. pan buóg prtzez spowiedz daje nam natchnienie do zycia , spowiec jest wazna ale to ze ludzie nie zwarzaja na to czy mowia przy spowiedzi wszystko to ich problem nie nalezy tak myslec kazdy czlowiek musi muslec o tym co robi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:16:58+02:00
Wielu ludzi myśli o spowiedzi jak o najgorszej rzeczy istniejącej w Kościele. Ja jednak sądzę, że sakrament pokuty to wielki prezent od Boga dla człowieka. Mysle,też że jeśli ktoś nie widzi po spowiedzi poprawy w swoim zachowaniu to powinien przede wszystkim zastanowić się nad samym soba i dlaczego tak się dzieje, a nie obwiniać o ten fakt sakrament pokuty. Spowiedz w moim zyciu jest bardzo wazna, dzieki niej moge pojednac sie z Bogiem i byc znow blizej Niego. Dlatego z wielkim przekonaniem sadze ze spowiedz jest bardzo potrzebna w zyciu kazdego chrzescijanina.