Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:59:16+02:00
Zad 2
x+y=72
5x=y

x+y=72
5x-y=0

6x=72 |:6
x=12
y=72-12= 60
zad.1 w zał.
1 5 1
2010-03-29T18:03:10+02:00
1)

A) nie wiem
B) -4x = 4 - 7
-4x = -3 /x (-1)
4x = 3 /:4
x=¾
C) x+2 = 1
x = -1
D) x-3 (2x +1) + 3 = 7
x - 6x - 3 + 3 = 7
-5x = 7 /x (-1)
5x = -7
x = ⁵₇
E) 4 + x :2 = x /x2
4 + x = 2x
4 = x
F) nie wiem (nie uczyłam się jeszcze o tym)
G) nie wiem (nie uczyłam się jeszcze o tym)


2) 72 :6 = 12
1 1 1