Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:55:34+02:00
Zadanie 1

-17+ = -20
+15= -25
18- =20
-12- -100
+(-27)=1
-14-(- )=-1


-17+(-3)=-20
(-40)+15= -25
18-(-2)=20
-12-(-112)=100
28+(-27)=1
-14-(-13)=-1




wybacz, ale drugie nie za bardzo rozumiem. ;)
3 2 3
2010-03-29T17:56:06+02:00
Zadanie 1

-17+(-3) = -20
(-40)+15= -25
18-(-2) =20
-12-(-112)=100
28+(-27)=1
-14-(-15 )=-1

zadanie 2

(-7)*1 cztery piate -(-48,6)=-63/5+486/10=-126/10+486/10=360/10=36
1 1 1
2010-03-29T18:27:33+02:00
Zad1
-17+x = -20
x = -20+17
x = -3

x+15= -25
x = -25-15
x = -43

18-x =20
18-20 = x
x = -2

-12-x = 100
-12-100=x
x= -112

x+(-27)=1
x=1+27
x=28

-14-(-x )=-1
x=14-1
x=13

zad2
(-7)*1 cztery piate -(-48,6)= -7 * 0,8 + 48,6 = 43
1 1 1