Odpowiedzi

2010-03-29T17:52:24+02:00
Był świadkiem, z zawodu był kronikarzem czyli na bierzaco pisal kronike o tym co sie w danym czasie dzialo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:52:54+02:00
Jan długosz był uczestnikiem i świadkiem niektórych wydarzeń ponieważ był kronikarzem polskim
2010-03-29T17:53:53+02:00
Był ich świadkiem, jego syn uczestniczył tylko w bitwie pod Grunwaldem. Kronika Jana Długosz od 13w., opisał chorągwie