Odpowiedzi

2009-10-31T19:11:16+01:00
W środowisku, w którym się znajduje napewno zmieniłabym wode, gdyż woda ta jest bardzo zanieczyszczona i twarda. Zmieniłabym także powitrze na czystsze, gdyż to którym oddychamy jest zanieczyszczone.
2009-10-31T19:11:25+01:00
W swoim srodowisku zmieniła bym to aby ludzie bardziej dbali o środowisko i aby nie zanieczyszczali tak srodowiska. segregowali śmieci itp
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-31T19:13:00+01:00
W moim środowisku przede wszystkim zmniejszyla bym liczbe zakładów ,fabryk a takrze aut ze wzgledu na nasze środowisko i tak juz kruche.Jest coraz bardziej zanieczyszczone ,ginie flora,zmniejsza sie liczebnosc zwierzat.Co raz wiecej chorób.Fabryki nie stosuja żadnych filtrów zeby zminimalizowac zanieczyszcenia.Jak tak dalej bedzie nic juz na swiecie nie zostanie .