Podaj polskie odpowiedniki tych przysłów angielskich :
1. Every dog has his day.
2.When the cat is away, the mice can play.
3.All cats are grey in the dark.
4. Two dogs strive for a bone and a third runs away with it.

Z góry dzięki :]

3

Odpowiedzi

2010-03-29T17:55:21+02:00
2. Kota nie ma myszy grasują.


Wiem tylko tyle. ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:57:12+02:00
1) I tobie kiedyś zaświeci słońce. I do ciebie los się uśmiechnie.
2) Gdy kota nie ma, myszy harcują.
3) W ciemności wszystkie koty są czarne.
4) Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta.

:)
2010-03-29T17:57:20+02:00
1. każdy pies spędza swój dzień.
2.Gdy nie ma kota w domu to myszy harcują
3.Wszystkie koty są siwe po ciemku. <- nie jestem tego pewna
4. dwa psy dążą do kości i trzecie biegi dalej z tym.