Odpowiedzi

2010-03-29T18:01:49+02:00
*lądowy
+docelowy
+szybki

-drogi
-niebezpieczny

*kolejowy
+tani
+bezpieczny

-wolny, brak szybkich kolei w Polsce
-niedocelowy

*lotniczy
+szybki
+wygodny

-drogi
-niedocelowy
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • uoip
  • Początkujący
2010-03-29T18:10:44+02:00
LĄDOWY
+
-momozliwość przewozu praktycznie każdego rodzaju ładunków
- stosunkowo krótki czas przewozu
Minusy:
-niewielka ładowność
- małe biezpieczeńsstwo
- wysokie koszty przewozu

KOLEJOWY
+
-regularnośc przewozów pasażerskich
możliwośc przewozu towarów masowych

minusy;
-brak integracji sieci kolejowej
różnych państw
- duże koszty budowy infrastruktury

LOTNICZY
+
-najszybszy środek tarnsportu
-duże bezpieczeństwo

minusy;
- najdroższy środek transportu
- uzaleznienie od warunków pogodowych

MORSKI
+
-mała energochłonność
-duża uniwersalnośc i specjalizacja przewozow towarowych

minusy;
-długi czas przewozu
mozliwość spowodowania katastrofy ekologicznej

mam nadzieje ze pomogłam:):):)

3 3 3