Odpowiedzi

2010-03-29T18:02:52+02:00
Wiśnie w zamrażalce
kompo najlepiej wypić od razu ale trzymac w tem pokojowej
kanapka chleb w szafce nie wilgotnej !
grzyby w loówe
śmietanka do kawy w lodówce
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:22:14+02:00
Mrożone wiśnie - przez pasteryzację

kompot z czarnej porzeczki- najlepiej można obgotować w syropie i wlać do słoików albo napełnić słoiki surowymi owocami i zalać je osłodzoną wodą.

kanapka kiszonka- przez zamrażanie, marynowanie

solone grzyby- zazwyczaj marynuje się dzięki suszeniu, marynowaniu, soleniu i kiszeniu.

śmietanka do kawy- przez pasteryzację
1 5 1