Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T16:38:06+02:00
Moja Higiena skury.

Codziennie gdy rano wstaję udaje sie no łazienki. Tam przemywam twarz wodą a następnie oczyszczam ją za pomocą żelu do twarzy.Te czynność powtarzam rano, po południu i wieczorem. Ręce nawilżam kremem o dużym stopniu nawilżenia. To zamo robie z łokciami i kolanami. ZA karzdym razem gdy korzystam z toalety dezynfekuje ręce specjalnym płynem, myje je delikatnym mydłem i smaruję kremem do rąk. Wieczorem , po dokładnej kąpieli krwmowym płynem po prysznic, smaruje całe ciło dokładnie wysoko nawilrzającym balsamem. Po wyjściu z łazienki moczę stopy w wodzie z mydłem. Dgy skura zmiękczeje pumeksem ścieram twardy sakurek i wcieram w nią nawilrzający krem do stup. tą czynność powtarzam co 2 dni.

Oczywiscie to jest forma skrótowa. Morzesz padać nazwy kosmetyków któryh Ty urzywasz i dopisac niektóre czynnośći. ; ))
Pozdrowiiieniiia . ; )) .

...
2010-03-31T16:59:14+02:00
Oczywiście aby być zdrowym ,''świeżym" i czystym należy myć się co dziennie ... oto jak ja przestrzegam swojej higieny ciała :

dzień zaczynam od porannego prysznica i mycia głowy
dokładnie oczyszczam każdą część ciała...jest to dobry początek dnia gdyż czuję sie wtedy gotowa aby dobrze spędzić dzień
oczywiście myję twarz i zęby ,,, twarz myję tonikiem ...następnie czasami nakładam jakiś naturalny kosmetyk

przed obiadem myje ręce a po myję zęby i tak po i przed każdym posiłkiem

na koniec dnia relaksuję się w wannie aby kąpiel była udana wlewam swoje ulubione olejki ,pianę , i parę kwiatów oraz płatków mydlanych ,konfetti

czasami w ciągu dnia nakładam sobie maseczki oczyszczające i
kremy przeciw trądzikowe
ostatnio stałam się wegetarianką tak jak moja mama i czuję się coraz lepiej ....skóra stała się jędrniejsza

ćwiczę na siłowni i pływam ...
prowadzę aktywny tryb życia , najlepszą kuracją dla skóry
polecam wyjazd do spa

oczywiście należy używać najlepszej i najwyższej jakości kosmetyków naturalnych gdyż one nie szkodzą : )