Odpowiedzi

2010-03-29T17:59:40+02:00
4/5=0,8

16 km------0,8
x km------1

x= (16 ×1)÷0,8=16 ÷ 0,8= 20 (km)

odp. Cała droga ma 20 km.

pozdro ;dd
2010-03-29T17:59:45+02:00
To jest łatwe. 1\5 to cztery, 2\5 osiem, 3\5 dwanaście, 4\5 szesnaście, a 5\5 dwadzieścia. Zadanie rozwiązane.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:02:07+02:00
4/5 = 80/100 = 80%

16km - 80%
x - 100%

16km*100% = 80%x / 80%
20km = x

Odp. Cała droga ma 20km