Odpowiedzi

2010-03-29T17:59:09+02:00
To nie jest odpowiedznia lektur.Jest onna "niemądra" są zawarte w niej bijatyki i nic edukacyjnego.Dziecko nie może dbrze się rozwijać poprzez komiksy
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:00:00+02:00
Komiksy mają dwie strony. Dobrą i złą.
Ich dobrą stroną jest rozrywka młodzieży jednocześnie dzięki której nie spędzaja tylke czasu przed komputerem. A zła strona, wiele ludzi wciągają komiksy i zaczynają wierzyć w świat fikcyjne. Komiksy nie uczą ortograf ani nie wzbogacają słownictwa tak jak dobre książki.
2 3 2
2010-03-29T18:00:46+02:00
Myślę, ze komiksy rozświetlają mocno wyobraźnię młodzieży, ale często mają złe strony.Jedną z nich jest ograniczenie uczuć oraz emocji, które towarzyszom bohaterom od początku po koniec swej przygody. Komiksy są pisane dosyć krótko i zwięźle, bardzo często występują tutaj dialogi.
2 3 2